Ahogy már előző cikkeinkben is írtunk róla, a tartalommarketing kiemelten fontos a szakértői státusz kialakításában, az új látogatók bevonzásában és vásárlókká történő konvertálásában. Ha nem biztos abban, hogy mit jelent a keresőoptimalizálás, olvassa el cikkünket a témában. Ha többet szeretne megtudni a tartalommarketing és a céges blog kapcsolatáról, ezt szintén megtalálja blogunkban.
A tartalommarketing rendkívül hasznos a keresőoptimalizálás szempontjából, hiszen lehetőséget teremt arra, hogy folyamatosan frissüljön weboldalunk, folyamatosan új tartalmakat tegyünk közzé, melyeket ellátunk a megfelelő kulcsszavakkal. Ennek köszönhetően a Google találati listában egyre előrébb fogunk kerülni az általunk fontosnak tartott és a kulcsszókutatással alátámasztott kulcsszavakra.
Hogyan működik a blogolás és a SEO a gyakorlatban?
Az egyik ügyfelünk nemrégen azzal keresett meg, hogy szüksége lenne arra, hogy előrébb kerüljön ebben a találati listában, mert a tevékenységi területükön egyre nagyobb a verseny az online piacon is. A blog kialakítását és a cikkek megírását javasoltuk számukra, a tipikus tartalommarketing és SEO eszközt.
A megállapodás keretében az első lépés a kulcsszókutatás volt, ennek egyeztetése és a legfontosabb kulcsszavak meghatározása, majd a honlap átalakítása, URL struktúrájának módosítása, a belső linkek kialakítása, az átirányítások elvégzése történt meg. Ezután pedig megkezdtük a rendszeres munkát, mely keretében biztosítjuk számukra a kutatómunkát, a cikkek megírását, feltöltését a blogra, illetve ezek keresőoptimalizálását.
A munkát alig két hónapja kezdtük el, kéthetente jelentkezünk újabb blogbejegyzéssel, de az eredmények már most is magukért beszélnek. A honlapra történő kattintások a keresőből megötszöröződtek, a kulcsszavakra történő helyezések pedig több száz helyet javultak összesen. Az oldalmegtekintések száma meghétszereződött.
Diagram a Google Analytics rendszeréből, mely a honlapra történő kattintások számát mutatja, összehasonlítva azzal az időszakkal, amikor még nem történt módosítás, blogolás a honlapon:
A fenti eredmények két hónap alatt születtek, biztosak vagyunk benne, hogy a kitartó keresőoptimalizálás és tartalommarketinges munka eredményeként tovább javulnak ügyfelünk helyezései a Google találati listájában.
Honlapkészítés és keresőoptimalizálás
Ha WordPress honlapkészítés van a láthatáron cége életében, vagy a keresőoptimalizálás vált szükségessé, vegye fel velünk a kapcsolatot az office@zkdesign.hu e-mail címen!
Kövessen minket a Facebookon is!