Logótervezés

A logótervezés során törekszünk arra, hogy könnyen megjegyezhető, modern, letisztult logókat tervezzünk ügyfeleink részére.

Mi az a logó? Miért van szüksége rá egy cégnek a kkv szektorban? A logó jellemzően egy szöveges és egy formai részből áll (például Adidas), illetve gyakoriak a csak szöveget tartalmazó logók (például Coca-Cola). A logó egy vizuális szimbólummá válva képviseli cégünket. Az emberekben kialakult asszociációk annyira erősek tudnak lenni, hogy sokszor már nem szükséges a cég nevét látnunk, azonnal felismerjük, hogy melyik vállalatról van szó.

A logó, a profi megjelenés bizalmat épít a leendő ügyfélben. A potenciális vásárló sokkal szívesebben köt üzletet egy olyan céggel, ami rendelkezik egy korrekt vizuális megjelenéssel. Ha csak egy Word-ben összerakott logónk van, az ügyfeleink feltehetik a kérdést, hogy a szolgáltatásunk, termékünk is ilyen minőségű-e.

Cikkeink a témában: 

A logótervezés kiemelt szempontjai a kkv szektorban

A logótervezés lépései

Logótervezés, logo, ZK Design

Logótervezési munkáink

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Cookie-k törlése, engedélyezése és kezelése a Chrome-ban
Sütik engedélyezése és tiltása a Mozilla Firefox-ban
Sütik engedélyezése és tiltása az Internet Explorerben

Bezárás