Logótervezés
A logótervezés során törekszünk arra, hogy könnyen megjegyezhető, modern, letisztult logókat tervezzünk ügyfeleink részére.
Mi az a logó? Miért van szüksége rá egy cégnek a kkv szektorban? A logó jellemzően egy szöveges és egy formai részből áll (például Adidas), illetve gyakoriak a csak szöveget tartalmazó logók (például Coca-Cola). A logó egy vizuális szimbólummá válva képviseli cégünket. Az emberekben kialakult asszociációk annyira erősek tudnak lenni, hogy sokszor már nem szükséges a cég nevét látnunk, azonnal felismerjük, hogy melyik vállalatról van szó.
A logó, a profi megjelenés bizalmat épít a leendő ügyfélben. A potenciális vásárló sokkal szívesebben köt üzletet egy olyan céggel, ami rendelkezik egy korrekt vizuális megjelenéssel. Ha csak egy Word-ben összerakott logónk van, az ügyfeleink feltehetik a kérdést, hogy a szolgáltatásunk, termékünk is ilyen minőségű-e.
Cikkeink a témában:
