Sokszor halljuk azt, hogy az Instagramot nem használják a cégek Magyarországon, mivel nem látják értelmét, felesleges időpocsékolásnak tartják. Most egy saját példán keresztül mutatjuk be az ellenkezőjét.
Ha honlapunkon jár, biztosan tudja már, hogy grafikai tervezéssel és honlapkészítéssel foglalkozunk, a logótervezéstől a reszponzív honlapig.
Amikor befejezünk egy újabb munkát, természetesen el kell készülnie a honlapunkon egy rövid bemutató anyagnak leírással és képekkel. Egyrészt amiatt, hogy látogatóink, leendő megrendelőink számára könnyen elérhető legyen a referenciáink listája, másrészt keresőoptimalizálási szempontokból.
Ha kisvállalkozásunk van és cégvezetőként marketingesek is vagyunk, rendkívül fontos, hogy miként osztjuk be az időnket. Ennek megfelelően, ha elkészítünk egy tartalmat, akkor nagyon fontos, hogy a lehető legtöbb helyen felhasználjuk azt, minél több időt spórolva.
Mi körülbelül másfél hónapja lettünk aktívak az Instagramon, a referenciákról készült képek kerülnek fel 2-3 naponta. A #hashtagek esetén megkeressük az adott témában legnépszerűbbeket, a képekre legjellemzőbbeket. Még hirdetés sem történt a fiókban, ellenben több, mint 200 követőnk van jelenleg, jellemzően az Amerikai Egyesült Államokból.
Az Instagram tevékenységünk miatt egy hete megkeresett minket egy new yorki cég, akiknek fényképek retusálására és manipulálására van szükségük. A próbamunka után jelenleg a szerződéskötésnél tartunk.
Tényleg nincs értelme a céges Instagram használatának Magyarországon?
Kövessen minket Instagram oldalunkon is!