A hírlevelek küldése egy nagyszerű megoldás arra, hogy a cég az ügyfeleivel és a leendő ügyfeleivel közvetlenül kommunikáljon. A hírlevél lead-eket és megrendeléseket tud generálni, ezzel segítve a cég növekedését. Összegyűjtöttünk néhány okot, hogy miért érdemes elindítania hírlevél rendszerét!

1. A leendő ügyfelek emlékezzenek ránk a hírlevélen keresztül

Bármennyire is fontos számunkra saját vállalkozásunk, az átlagember nem gondol cégünkre rendszeresen. Bármilyen szomorú is, idővel elfelejtik cégünk nevét, ha nem kapják folyamatosan valamilyen felületen keresztül az emlékeztetőket rólunk. A hírlevél lehetőséget ad arra, hogy folyamatosan jelen legyünk, hasznos tartalmat biztosítsunk, illetve az akciókról tájékoztassuk olvasóinkat. Így folyamatosan a fejükben maradunk, ha nekik, vagy egy ismerősüknek szükségük lesz szolgáltatásunkra, eszükbe fog jutni cégünk neve.

2. A cégünk jobb megértése

A feliratkozók lehet, hogy a termékeink, szolgáltatásaink egy részét ismerik csak. A hírlevél rendszer tökéletes megoldás arra, hogy tevékenységünk teljes spektrumát bemutassuk, olyanokat is, melyeket lehet, hogy látogatóink nem fedeztek fel a céges honlapunkon először.

3. Releváns, megbízható tartalom közvetítése

Az emberek jobban szeretnek olyan cégektől vásárolni, akikben megbíznak. Ha rendszeresen releváns tartalmakat küldünk számukra, elérhetjük ezt a szakértői státuszt. Vezetünk céges blogot? Elképzelhető, hogy vannak olyan feliratkozóink, akik nem járnak rendszeresen a honlapunkon. Küldjük el nekik szakmai cikkeinket!

4. A promóciók megküldése az eladást segíti elő

Ha egy akciót indítunk, azt közzétesszük a honlapunkon, landing oldalt hozunk létre, ezt megosztjuk és hirdetjük a közösségi média felületeken. Ahhoz, hogy még szélesebb körhöz eljusson akciónk híre, érdemes elküldeni ezeket hírlevélben is, melyet számos kutatás alátámaszt. Például egy felmérés alapján a hírlevél feliratkozók 44%-a vásárolt legalább egyszer a hírlevélben szereplő promóció alapján, illetve azok a vásárlók, akik kaptak hírlevelet, 138%-al vásároltak többet.

A hírlevélben küldjük ki szakmai cikkeinket, a vállalkozással vagy egy termékkel kapcsolatos híreket, esettanulmányokat. Az előző cikkeinkben írtunk a tartalommarketing fontosságáról és arról, hogy a honlapunkon miért kell céges blogot vezetni. Ha már megírtuk ezeket a cikkeket, küldjük el feliratkozóinknak is!

A ZK Design WordPress weboldal készítés és grafikai tervezés területén segíti ügyfeleit, a sikeres külső kommunikáció érdekében.

Kövessen minket a Facebook-on is!