Amikor először felveszik velünk a kapcsolatot leendő ügyfeleink, sokszor találjuk szembe magunkat a kérdéssel már az első levélben vagy telefonhívásnál, hogy mennyibe kerül egy új honlap. Ilyenkor azonnal választ akar az érdeklődő, ráadásul pontos összeget. Egy kis betekintést adunk, hogy miért is lehetetlen azonnal rávágni, hogy például 120.000,- Ft nettó.

A honlapok készítésénél meg kell értenünk, hogy mivel minden cégnek különböző elvárásai vannak a saját weboldalával kapcsolatosan, ez befolyásolja a végösszeget is. Hány oldal, aloldal lesz, portfólió oldalakból mennyi várható (lesz-e egyáltalán), hány nyelvű lesz a weblap, kell-e karrier oldal, blog, hírlevél küldési rendszer, rendelkezik-e egyáltalán a cég arculattal és még sokáig lehetne sorolni az alapvető kérdéseket.

Általában mi egy első, ingyenes konzultációt szoktunk javasolni annak érdekében, hogy tisztázni tudjuk az alapvető igényeket. A nagy különbség egy e-mailen kiküldött brief sablon (erre is van lehetőség nálunk természetesen, ha valakinek határozott elképzelései vannak) és egy konzultáció között, hogy rengeteg marketing lehetőség áll rendelkezésre a weblapok készítésénél , aminek az értelmére egy személyes beszélgetés alatt tudunk rávilágítani. A célunk, hogy egy jól konvertáló, a céloknak valóban megfelelő oldalt hozzunk létre ügyfeleinknek, bemutassuk a különböző kommunikációs csatornákat. Nemcsak egy honlapot készítünk, hanem kommunikációs eszköztárat, mely a marketing alapja.

Visszatérve a konzultáció és a brief közötti különbségre. Ha csak írásban teszem fel a kérdést, hogy szükségük van-e blogra, valószínűleg a válasz az lesz, hogy nem, csak egy bemutatkozó oldal kell. Viszont ha elmagyarázom, hogy a tartalommarketing fő eszközével, a bloggal milyen alapvető célokat érhetünk el, egész más lehet a végső döntés.

Az alapvető eredmények, amit egy bloggal elérhetünk:
  • olvasókat gyűjthetünk, akik rendszeresen visszatérnek az oldalunkra;
  • ha valaki rákeres egy problémára a Google keresőben, a mi oldalunkat találja meg, ami által az adott téma szakértőjévé válhatunk a látogató szemében;
  • ha szüksége lesz a termékünkre, szolgáltatásunkra mi fogunk eszébe jutni versenytársunk helyett, hiszen a mi oldalunkat rendszeresen olvassa, arculatunkat rendszeresen látja;
  • keresőoptimalizálási szempontok, hogy előrébb kerüljön oldalunk a keresőben;
  • esetlegesen egy hírlevél küldési rendszerrel történő kiegészítés, amivel mindig emlékeztetjük magunkra a látogatókat.

És itt még csak a blogról beszélünk.

Ha új weblapra van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy egy személyes konzultáció alatt részletesen fel tudjuk térképezni az Ön igényeit és ennek megfelelően közösen találjuk meg az ezekhez tartozó legjobb kommunikációs csatornákat!