Ahogy már előző cikkeinkben is írtunk róla, a tartalommarketing kiemelten fontos a szakértői státusz kialakításában, az új látogatók bevonzásában és vásárlókká történő konvertálásában. Ha nem biztos abban, hogy mit jelent a keresőoptimalizálás, olvassa el cikkünket a témában. Ha többet szeretne megtudni a tartalommarketing és a céges blog kapcsolatáról, ezt szintén megtalálja blogunkban.Tovább
Április 19-én a Piac és Profit meghívásának eleget téve előadóként szerepeltünk a “GDPR – finisben” konferencián, mely a Sugár mozitermében került megrendezésre. Az eseményen közel 400 érdeklődő vett részt.
Témánk a honlapok biztonsága, kiemelten az SSL tanúsítvány használata volt.Tovább
A honlapkészítés során nem csak egy online névjegykártyát hozunk létre, hanem egy olyan kommunikációs csatornát, mely alapvető célja a vevőszerzés.Tovább
A hírlevelek küldése egy nagyszerű megoldás arra, hogy a cég az ügyfeleivel és a leendő ügyfeleivel közvetlenül kommunikáljon. A hírlevél lead-eket és megrendeléseket tud generálni, ezzel segítve a cég növekedését. Összegyűjtöttünk néhány okot, hogy miért érdemes elindítania hírlevél rendszerét!Tovább
Ahogy az előző tartalommarketingről szóló cikkünkben írtuk, mindenképpen érdemes blogot indítanunk annak érdekében, hogy a cégünk online láthatóságát növeljük. Viszont mielőtt a telefonunkhoz kapnánk és megrendelnénk a webfejlesztőnktől egy blogot, érdemes néhány kérdést átgondolni.Tovább
Ha szeretné megkapni Az olcsó és hatékony tartalommarketing kézikönyve című kiadványunkat, iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kategóriák
- Arculattervezés (3)
- Grafika (3)
- Honlapkészítés (28)
- Keresőoptimalizálás (2)
- Közösségi média (2)
- Marketing (7)
- Webdesign (4)
- WordPress weboldal (6)