Hogyan szerezz 4-szer több hírlevél feliratkozót? A jó landing page titka, Pro/Lawyer Consulting esettanulmány
Néhány héttel ezelőtt felkért a Pro/Lawyer Consulting arra, hogy módosítsuk a hírlevél feliratkozáshoz tartozó landing page-t a honlapjukon, mivel szerintük az oldal nem konvertált megfelelőn, kevés volt a regisztráló látogató.
5 tipp a sikeres közösségi média kampányhoz
A sikeres kampány érdekében érdemes áttekintened a következő 5 pontot akkor, ha ez az első közösségi médiás akciód, de akkor is, ha már tapasztalt szakember vagy.
Induló vállalkozása van? A sikeres marketing kommunikációs stratégia 6 lépése
Amennyiben induló vállalkozása van, egy olyan tervet kell kidolgoznia, mely fenntartható, illetve hosszabb időtávra meghatározza a szükséges tevékenységeit annak érdekében, hogy növekedjen ismertsége a piacon, illetve terméke, szolgáltatása iránt növelje a bizalmat.
Reszponzív webdesign
Az utóbbi időkben egyre többször hallhatjuk a reszponzív webdesign kifejezést, de mit is jelent ez? A mobilbarát megjelenést több módon is elérhetjük, ennek talán a legegyszerűbb (és valószínűleg legolcsóbb) módja, ha honlapunkat alapvetően reszponzív módon...