A honlapkészítés során nem csak egy online névjegykártyát hozunk létre, hanem egy olyan kommunikációs csatornát, mely alapvető célja a vevőszerzés.
Sok honlapon csak egy nagyon rövid bemutatkozó rész szerepel, elérhetőségekkel és talán a tevékenység rövid leírásával. Ezek általában nem mobilbarát kialakításúak és a nullához közelít a felhasználói élmény. Ezekre a weblapokra szinte képtelenség rátalálni, hiszen kevés rajtuk a tartalom, általában nem került sor a keresőoptimalizálás feladatára sem, így ha a Google keresőbe nem a cég nevét írjuk be, hanem például a számunkra szükséges szolgáltatást, egészen biztosan nem az első oldalon lesznek. Akkor mi értelme van a céges honlap létezésének? Csak annyi, hogy ráírjuk a névjegyünk aljára?
Sajnos néhányszor hallottuk már, hogy „nekünk nem a honlapon keresztül jönnek az ügyfelek”, így nem akartak blogot vezetni, hírlevél rendszert kialakítani, az egész online marketinggel foglalkozni. Volt olyan ügyfelünk is, akinél szintén elhangzott a fenti mondat, de mégis adtak egy esélyt ennek és jelenleg az összes számukra fontos kulcsszóra az első oldalon szerepelnek a Google találati listájában, jellemzően a honlap kapcsolatfelvételi űrlapján keresztül pedig heti 2-3 megkeresés érkezik, annak ellenére, hogy egy nagyon speciális területtel foglalkoznak és nagy értékűek a szolgáltatásaik.
Az rendben van, hogy jelenleg nem a honlapon keresztül jönnek az ügyfelek – ennek is egészen biztosan megvan az oka. De miért nem akarunk növekedni? Miért nem szeretnénk egy olyan céges honlap kialakítását, amin keresztül újabb megkereséseket, megrendeléseket kapunk?
A jó céges honlap ismérvei:
– mobilbarát
– megfelelően tagolt, minden szükséges információt tartalmaz, logikus felépítésű
– megfelelő megjelenésű, illeszkedik az arculathoz
– megtörtént rajta a keresőoptimalizálás
– rendelkezik bloggal (a blogkészítés és a tartalommarketing szerepe)
– rendelkezik hírlevél rendszerrel (a hírlevél rendszer szerepe)
Mit érhetünk el egy jó céges honlap segítségével?
– folyamatosan újabb látogatók érkeznek a honlapra
– a blogot olvasva szakértőkké válunk a szemükben, ha rendszeresen közzéteszünk érdekes és hasznos tartalmat, rendszeres olvasóinkká válnak
– a régi vásárlókat újabb megrendelésre ösztönzi
– leadek gyűjtése a hírlevél rendszeren keresztül – ha jelenleg nincs is szükségük a szolgáltatásainkra, az emlékezetükben tartjuk magunkat
Ezáltal pedig folyamatosan növekszik a bevételünk, cégünk. Kell ennél több ok egy modern, a marketing szempontokat is szem előtt tartó honlap készítésére?
Ha Önnek is szüksége van egy modern, marketing szemléletű honlapra, vegye fel velünk a kapcsolatot az office@zkdesign.hu e-mail címen!
Kövessen minket a Facebookon is!