
4 dolog, amit érdemes átgondolni, ha WordPress honlapunk van
A honlap, illetve a WordPress honlap esetén sok mindent át kell gondolnunk. A legnagyobb hiba talán, ha létrehozunk egy honlapot és utána egyáltalán nem foglalkozunk vele. A weboldal a cégünk megjelenése az online világban. A legjobb, ha folyamatosan karbantartjuk. 1....

A tartalommarketing és a keresőoptimalizálás
Ahogy már előző cikkeinkben is írtunk róla, a tartalommarketing kiemelten fontos a szakértői státusz kialakításában, az új látogatók bevonzásában és vásárlókká történő konvertálásában. Ha nem biztos abban, hogy mit jelent a keresőoptimalizálás, olvassa el cikkünket a...

Előadás a GDPR és a weboldalak témájában a Piac és Profit konferenciáján
Április 19-én a Piac és Profit meghívásának eleget téve előadóként szerepeltünk a "GDPR – finisben" konferencián, mely a Sugár mozitermében került megrendezésre. Az eseményen közel 400 érdeklődő vett részt. Témánk a honlapok biztonsága, kiemelten az SSL tanúsítvány...

Mire jó egy céges honlap?
A honlapkészítés során nem csak egy online névjegykártyát hozunk létre, hanem egy olyan kommunikációs csatornát, mely alapvető célja a vevőszerzés. Sok honlapon csak egy nagyon rövid bemutatkozó rész szerepel, elérhetőségekkel és talán a tevékenység rövid leírásával....

4 ok, hogy a céges blog mellett elindítsuk hírlevél rendszerünket is
A hírlevelek küldése egy nagyszerű megoldás arra, hogy a cég az ügyfeleivel és a leendő ügyfeleivel közvetlenül kommunikáljon. A hírlevél lead-eket és megrendeléseket tud generálni, ezzel segítve a cég növekedését. Összegyűjtöttünk néhány okot, hogy miért érdemes...

Tartalommarketing: miket gondoljunk át, mielőtt céges blogot indítunk?
Ahogy az előző tartalommarketingről szóló cikkünkben írtuk, mindenképpen érdemes blogot indítanunk annak érdekében, hogy a cégünk online láthatóságát növeljük. Viszont mielőtt a telefonunkhoz kapnánk és megrendelnénk a webfejlesztőnktől egy blogot, érdemes néhány...