
Előadás a GDPR és a weboldalak témájában a Piac és Profit konferenciáján
Április 19-én a Piac és Profit meghívásának eleget téve előadóként szerepeltünk a "GDPR – finisben" konferencián, mely a Sugár mozitermében került megrendezésre. Az eseményen közel 400 érdeklődő vett részt. Témánk a honlapok biztonsága, kiemelten az SSL tanúsítvány...

Mire jó egy céges honlap?
A honlapkészítés során nem csak egy online névjegykártyát hozunk létre, hanem egy olyan kommunikációs csatornát, mely alapvető célja a vevőszerzés. Sok honlapon csak egy nagyon rövid bemutatkozó rész szerepel, elérhetőségekkel és talán a tevékenység rövid leírásával....

4 ok, hogy a céges blog mellett elindítsuk hírlevél rendszerünket is
A hírlevelek küldése egy nagyszerű megoldás arra, hogy a cég az ügyfeleivel és a leendő ügyfeleivel közvetlenül kommunikáljon. A hírlevél lead-eket és megrendeléseket tud generálni, ezzel segítve a cég növekedését. Összegyűjtöttünk néhány okot, hogy miért érdemes...

Tartalommarketing: miket gondoljunk át, mielőtt céges blogot indítunk?
Ahogy az előző tartalommarketingről szóló cikkünkben írtuk, mindenképpen érdemes blogot indítanunk annak érdekében, hogy a cégünk online láthatóságát növeljük. Viszont mielőtt a telefonunkhoz kapnánk és megrendelnénk a webfejlesztőnktől egy blogot, érdemes néhány...

Tartalommarketing: 5 ok, amiért érdemes céges blogot indítanunk
Mi az a tartalommarketing? A tartalommarketing egy olyan belső céges folyamat, mely értékes és a vállalathoz szorosan kapcsolódó tartalmat hoz létre és juttat el célközönsége számára, profitszerzési céllal. De mégis mi az a tartalommarketing? Természetesen minden...

A logótervezés, arculattervezés fontossága
Miért fontos a logó? Miként viszi előre cégünket? Néhány tanács logótervezés, vagy arculattervezés előtt álló kis- és középvállalkozásoknak. Mi az a logó? A logó általában egy szöveges részből, illetve egy formai részből áll (pl. Adidas), illetve gyakoriak a csak...